jokeinmauritius.reismee.nl

Het kersje op de taart

Deze zondag was ik uitgenodigd voor een verjaardagsfeest bij de vriend van een van mijn collega's. Omdat ik al een beetje vooringelicht was wat de dag zou brengen heb ik heel hard mijn best gedaan om de vrijdag en de zaterdag zo goed en kwaad als het kon uit te zieken. De jarige zelf is namelijk surfinstructeur en het werd dus een dagje op zee vertoeven. Dit was echt een supermooie dag, waarbij niet alleen de dolfijnen ons trakteerden????

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie