jokeinmauritius.reismee.nl

Zondag, rustdag

De zondag mocht ik nog genieten van een vrije dag, dus besloot ik om het lekker rustig aan te doen en de bus te pakken naar Le Morne, in Le Morne Village uitgestapt en aan het lokale strandje gaan genieten van de zon, het uitzicht en een groene currysoep. Werkelijk geen flauw idee hoe deze heette, maar hij was echt lekker.
Aangezien ik merkte dat je vanaf hier ook uit de bus kon stappen om naar het startpunt te gaan om Le Morne te beklimmen, heb ik er ook nog een kleine oefening voor de Fjoertoer gedaan, die we gaan doen in november.
Wel weer op tijd terug voor de bus, want ik was uitgenodigd door de huiseigenaren, die ervoor zorgden dat ik nu extra veel moet gaan oefenen. Nee jullie horen mij niet klagen over het eten ?

Reacties

Reacties

Irene Severijns

Superleuk dat we op deze manier kunnen meegenieten van je reiservaringen. Leuk welkom ook van de huiseigenaren en genoeg wandelen om dat lekkere eten er weer af te lopen. Blijven schrijven op deze blog.

Helga

Wat leuk Joke om zo een beetje mee te kunnen genieten van je avontuur!
Je eerste dag klinkt goed. Ik ben benieuwd wat voor leuks je allemaal gaat meemaken.

Monique

Leuk en spannend om nieuwe dingen te ontdekken. Geniet ervan

Inacio Buscop

Vet leuk mam veel plezier

Inge

?

Christel Treffers

Hoi Joke,

Wat leuk om zo jou avontuur te volgen. Wat een prachtige natuur, zo mooi groen!
Kan me heel goed indenken dat je het er naar je zin hebt. Blijf deze blog vooral goed bijhouden met verhalen en foto's, zo leuk ook voor jezelf om straks naar terug te kijken op jou avontuur!

Enjoy!

Groetjes Christel

Inez

Hoi Joke super om je zo te kunnen volgen. De currysoep hoort goed!
Groetjes Inez

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!