jokeinmauritius.reismee.nl

Aan de slag in het gidsenteam

Voor deze periode ben ik toegevoegd aan het team van de gidsen. Niet dat ik mensen al rond zou kunnen leiden, maar ook zij hebben te maken met leegloopuren en zijn breed inzetbaar voor allerlei creatieve randactiviteiten. Zo staan ze volgende week op een vakantie? Beurs in Port Louis, dit wordt Salon genoemd voor de prêt à partir, ja klaar om te vertrekken of zo iets. We zijn deze week druk bezig met de voorbereidingen, om de bezoekers van deze beurs te laten zien wat er te doen is op het park. Alles wordt dus hand gemaakt met zoveel mogelijk natuurlijk materiaal van het park zelf. In de tabblad foto’s kunnen jullie de resultaten zien van mijn creatieve opdrachten ?.

Afgelopen vrijdag hebben we ook een schoolklas mogen begroeten voor een educatie programma, dit was ook meteen mijn les in boomkunde, het verschil tussen endemic, native en exotic en hoe je de verschillen leert herkennen. Toch wel heel leuk om op deze manier naar de natuur te kijken en meer in detail te letten op het groen om mij heen.

Morgen heb ik een vrije dag, misschien toch de Berg Le Morne beklimmen, ik heb nog niet heel veel gewandeld deze week.... oef

Reacties

Reacties

Yolanda

Prachtig joke vind het echt tof van je mijn ervaring op Mauritius was ook erg mooi .geniet ervan maak mooie herinneringen. Gr Ger en Yolanda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!