jokeinmauritius.reismee.nl

Na hard werken weer tijd om te relaxen

Op 6 oktober stond ik onder andere dus op de vakantiebeurs, en had me letterlijk in de menigte gestort. Denk dat ik nu met bijna iedereen op Mauritius wel een keer gesproken heb, zweet. Was een superleuke dag maar wel druk. Na afloop met de groep in Bagalette lekker een paar pizza's verorberd en vandaag en morgen genieten va twee vrije dagen. Voor vandaag stond de markt van Quatre Bornes op de agenda. Omdat ik al vermoedde dat ik daar geen hele dag mee bezig zou zijn, heb ik er op de terugweg ook nog maar een middagje dierenpark aan gekoppeld. Met de bus gaan kost werkelijk bijna niets, je bent alleen wel 3x zo lang onderweg, hij stopt namelijk om de 500 meter, maar ik moet zeggen, de bus missen lukt bijna niet, want ze zijn altijd bereid om even op je te wachten als je nog aan komt lopen. Ook als je helemaal niet bij een halte staat zijn ze best bereid om te stoppen, wel even je hand opsteken natuurlijk.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie