jokeinmauritius.reismee.nl

Conservation (Niet te verwarren met conversation en een beetje van Escher in Chamarel

Voordart een boompje daadwerkelijk geplant kan worden,is het v vanuit het zaadje al een aantal keren verrot en van verse aarde voorzien, vandaag heb ik met twee vrijwilligers van Mauritius zelf meegedraaid om te ervaren hoe dat in zijn werk gaat. Van elk boompje waarvan het zakje kapot is wordt de aarde dEUS vervangen en en krijgen ze als het ware een nieuw potje, zodat ze weer kunnen ademen en groeien. Alles wordtbgenotwerd, dus ook als er plantjes dood zijn gegaan. Volgens mij gebeurt dr in de Oranjerie ook zo, Hortus tegenwoordig genoemd. Omdat je dit niet de hele dag volhoudt, ben ik s middag kokosnoten gaan s chillen, of eigenlijk moet ik bekennen, dat ik het echt geprobeerd heb, maar wat is dat een zware klus!!! Daarna even mee geweest naar curieus corner en nog wat grappige foto's genomen. 3d is hier het verhaal en het deed mij meteen denken aan de werken van Escher, even googelen om zijn werken te bewondeeen

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie