jokeinmauritius.reismee.nl

De aankomst

1e indrukken

Vlucht was best goed gegaan, en snel, denk dat ik best goed geslapen heb tijdens de vlucht, maar ook maar toegeven dat ik 4 stoelen tot mijn beschikking had om heerlijk languit te liggen?
Toch nog even spannend bij de douane, want ik overnacht niet in een hotel, maar eigenlijk ging dat ook best vlotjes… nee, ik weet niet hoe oud hij is, ik verblijf daar gewoon, duh. Geen moeilijke vragen stellen nu….
Mauritius is dus eigenlijk ongeveer zo groot als de provincie Utrecht, hebben we voor mijn vakantie uitgevogeld, 1900 km2, en de rit naar La Gaulette was meteen ook een hele mooie kennismaking met het eiland. Vanaf suikerrietplantages door theeplantages, richting het zuidwesten dat meer en meer veranderde in een bergachtig landschap , zodat de uitzichten steeds mooier werden. Hier komen absoluut nog wel een paar foto’s van.
Na kennis gemaakt te hebben met de eigenaren van het guesthouse, even uitgerust en daarna een overheerlijke koude douche genomen. Boodschappen gedaan bij de supermarkt, en dan bij de kassa erachter komen dat je TOCH nog iets vergeten bent ?, gelukkig deed mijn creditkaart het wel wereldwijd……. Zo suf… okay dit foutje is ondertussen rechtgezet en kan ik morgen weer verder…


Reacties

Reacties

Wiske.buscop@gmail.com

Leuk verhaal. Ik volg de rest.

Ella Buscop

Heel leuk Joke. Toppie

Monique

Leuk begin van je reis. Succes en groetjes uit een koud den helder

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!